Friday, January 27, 2012

Mistä idea lähti..

Tänään ei ole tapahtunut mitään sen kummoisempaa, eli tylsä päivä ja tiiän ettei teit vois vähempääkää kiinnostaa se :) Joten mä kelasin ett voisa alkaa kirjoittaa eri "vaihtari vaiheita" ja täss nyt niistä eka :D.

Eli ett mist tää idea edes lähti?
Noh juttu on itseasiassa niin että kun olin vielä pikku Janica niin mä näin tällasen sarjan joka kertoo tytöstä joka oli vaihdossa Ausseissa, ja tästä lähtien se on jotenkin "kummitelut" mielessä, ja siit on tullut pitkä aikainen haave. Noh oli sateinen syys päivä ja oltiin justiinsa menossa tonne meidän mökille Messilään (iha paras paikka btw). Ja lueskelin uusinta Demi lehtee ja siellä sit oli juttua vaihtareista, ja siitä että pitäis kohta alkaa hakee jos aikoo lähteä! Noh iskälle sit siit vinkkasin ett mitä jos pistettäis hakemus menee tänään. Ja kyllä se sille sopi jaaa siitä se kaikki lähti käyntii :) tosin mä kyl kelasin parinki maitten välillä mut päädyin Ausseihin :D Ku mä halusin jonnekkin ihan toiseenlaiseen paikkaan ja jonnekkin kauas. Ja jotenkin se aussi mainen elämäntyyli kuullosti sellaselt mulle sopivalta :))
Ens kerral ku kertoilen näist "vaihteist" nii kerron vrm hakemuksest ja miten valitsin ett minkä järjestön kautta meen :D

Hihii, en jaksais oottaa ett pääsis kattoo noit kenguruita! Kattokaa nyt totakin
hihiii tuitui :3
Huomenna ois sit tarkotus mennä Saapasjalka kissan ensi iltaa, vähä isommalla porukalla :D haha.. joo ei ollu mun valinta :''). Mutt kyl siit kivaa iha varmaa tulee :D! Mut nyt Sayoonara! (Tarkistin muuten asian ja kyllä se on japania :P)

No comments:

Post a Comment