Thursday, February 2, 2012

Missing you..

Moi kaikille :) Sori etten oo nyt vähää aikaa kirjotellu mutku ei oo va yksinkertasesti ollut aikaa =/ Ett kaiken laista tässä sattunut viime aikoina..
Viime viikonloppu oli vrm maailman tylsin! Ja mun koho kohta tais olla kun lähdin kauppaan.. joka sekin oli sitten kiinni D:.
Mulla kans vähän niiku "koeviikko" meneillään ja eihän tässä muuta ehdi ku lukee koko aijan. Ja kauheet paineita kin ku jokasesta aineesta pitää saada vähintää 6, muuten en saa viisumia tonne Ausseihin :'c. Mutta onneks enää kaks koet jälellä ja vika on siis maanantaina, sen jälkeee FREEDOM =D.
Tänään meillä oli matikan koe ja se oli KAUHEETA D:. Siis jos lyhyen matikka on jo näin vaikeet nii en ees haluu tietää millast se pitkä matikka sit on. Mut kyl se niitten ilme kerto jo aika paljon :P
Ku me tänää oltii ruokalassa ja syötii ja pidettii hauskaa siin ja mä taas siin jtn tyhmää väsäsäin ja hoilottelin, nii sit ku Roxy yhtäkkii sanoo ett voih ett kyl niil sit tulee mua ikiävä, niin meinas siin vähä pala kurkkuun nousta :'). Ja muuten enää joku PUOL VUOT mun lähtöö.. OMG JEE JEE =D can't wait <3
Sit koulun jälkee chillasin Empulla vähään aikaan muttei se hupi kauaa kestäny ku piti lähtee kotii tota fysikkaa lukemaan, jepa jee..

Täs ois sit viel jtn kuvii täst päiväst:


Tähän loppuun viel yks kappale jonka omistan mun edesmenneelle ystävälle Tamaralle, Hollannista, hän oli vasta 16 ja valitettavasti hänen aikansa koitti aivan liian aikasin :( <3 Tätä kappaletta hän aina kuunteli..:(
RIP.

No comments:

Post a Comment