Monday, February 13, 2012

I will always love you ♥

Moii kaikki :)) Juuh sori en oo oikee nyt kirjotellu ja kaikkee jännää ja vähemmänkin jännää tässä viime aikoina sattunut..
Nii ja jos ette ole vielä kuulleet niin Whitney Houston ei ole enää meidän kanssamme.. :( Hieno nainen ja ihanan vahva ääni! Aikaimoinen legenda :')


Joo siis jos vaikka alottaisin nyt sillä että viime viikon lauantaina oli TALVIKLASSIKKOO! Jaa Stadin kingit IFK voitti, ja no sen mä nyt tiesin jo etukäteen ;) Mutta kyllä siinä aika monta tuntia sai palella ja mun varpaat jääty ihan kunnolla ku sit tän jälkee niitä alko särkee ihan tosi paljon ja sit lähti tunto pariksi tunniks, mut onneks ne nyt on iha jees taas :D.


Kesken viikolla meillä vaihtu kans jakso ja oikeesti tää mun tön jakson lukkari on niin tyhmä mut sit kuiteski semi chill :P. Ku käyn nimittäin vähän pienempää koulua niin me ei saada tohon ite kauheesti vaikuttaa.. Jtn mulla on nyt sit hyppy tunti joka päivä paitsi maanantaisin ja silloin lopetan 11? Are you kidding me? HAHA HELL YEAH =D


Oon käyny kans kahdesti leffassa olin kattoos Mission impossible ft. Roxy ja Adde(joka oli muuten tosi hyvä!!) ja sit perjantaina ton 50/50, ft Topias, Trine ja Jana :) Se oli tosi hyvä mut kans aika rankka leffa, ett puolet salist siel vaa itki :''D. Mutta mä EN! Mä en oo ikin itkeny leffas ja oon ittestäni aika ylpee :DD.

Kuvassa Trine, minä ja Jana :D
Viikonloppu menikin sitten mukavasti tuolla Messilässä lasketellen :))
Mut nyt pitäis kohta alkaa menee nukkuun.. :P Öitäää kaikille ♥

No comments:

Post a Comment