Tuesday, August 21, 2012

Feel the love

Mooiii!

Sori sori sori sori, oon ollu tosi laiska en oo jaksannu tehä postauksii mut älkää huoliko koitan parantaa!  Mulla on ihan siiikana postaus ideoit mielessä mitä alan koht toteuttelemaan :) Esim. torstaina koitan väsätä postauksen kaikista mun ostoksista jota on toivottu tosi paljon !
Loput jätän ylläriks : )

Heyy and sorry so much that I haven't been blogging that much, I guess I have just been a lil lazy.. But I will try to improve!
And I got lots of ideas for coming post's :)


Elikkäs viime aikoina ei oo kyllä mitää kauhee ihmeellistä tääl tapahtunu, ett iha normi elämää tääl eleillään.
Koulussa menee ihan hyvin ja samoin meidän teatteri ryhmä koulun ulkopuoella edistyy kivasta :)
Paitsii me tehään nyt sit kans shakespearia koulussa kans..(drama)
Ja mun pitäis tehä sellanen iso talkshow prezi ku pitää olla esitelmä joka on mielen kiintonen (mun idea ;D)
ja sit me tehään sellanen esitelmä mist meil on pätkii shakespearest mut tehään siit niiku yhdisetty tarina XD
Meidän ryhmäl kävi kyl huono tuuri ku tuli shakespeare, ku se on semi tylsä... Jaa nyt joudun opettelee satamiljoona lausetta ulkoo kans siel :)  Esim Julian parveke kohtauksen ym..
Ja mulla on 10 päivää aikaa tehä tää kaikki...

Nothing really special has happened lately, school is going well and also the drama outside school. :)
Tho now I have more lines from school to learn (only 10 days time to do that) so it's getting a bit stressy..
But otherwise everything is fine.



Viime viikola ratsastin pari kertaa ja sää alkaa kans kivasti lämpenee tääl. :)
I have lately been riding pretty much and also the weather is starting to get warmer :)

Lauantaina me mentiin mun hostvanhemmat ja Jeremyn (siskon poika-ystävä) kanssa keilailemaan mun hostvanhempien monen tuttavan kanssa ku oli kait jonkun synttärit :D
Ja sit tän jälkee mentii syömää ja tänne sit joinas kans Katie.

On saturday we went me and my host parents, and Jeremy (host sis bf) and then with some of their friends bowling :D! And also had dinner after that, and I had a really nice evening :)


Sit oon kans ihan vaa muuten vaa kuvaillu tääl :D






Soon the  fall will be born :)!



Must tuntu ett tää näitten kissa ei eka tykännyt musta mut nyt yhtäkkii meist on tulllut hyvät kaverit :D Se antaa mun taputella ihan nii paljon ku haluun eikä se enää yhtää aristele, yay :)

First when I came here I felt like the cat did not really like me but now suddenly we have become friends and it lets me pat him as much as I want, yay :)



Sit jotakin vähä jännempää, nimittäin me ostettii mun hostsiskon ja jeremyn kaa Sounwave liput!!
Ja mä en oo viel varma mut meidän seuraan tulee salee sit mun kavereita koulusta ja sillee :D
Mut siis se on sellanen ihan mielettömän iso festari helmikuussa joka on kait joka vuotinen ja kiertää isot kaupungit ausseissa. Ja noin 44 esiintyijää, mm Paramore, Linking park, Metallica, Sleeping with sirens, All time low, the offspring jaaaa moonta muuta!
Täs linkkii kaikist esiintyijist: http://soundwavefestival.com/lineup
Ja oon nii innoissani :))!! Oon katellut kuvii viime vuotisista festareist ja ne näyttää iha hulluilt :D!

Then to something a bit more exciting, I got tickets to soundwave!! Haha yaays :D And it is like this reall big festival with like 44 performers, like Metallica, Paramore, Sleeping with sirens, Linking park, All time low, the offspring and maaany others : ) yaayayy :D


Sleeping with sirens <3



All time low <3


Lopetan tän postauksen kauniilla kuvilla ku oltii tänää tunnila oikee tosi innokkaita tekee töitä ! :D
I'm gonna end this post with really attractive pics from school today :D










Sayonara~

6 comments:

  1. Wiii <3 :)
    Kiva nu sen att ni har nå Mac datorer i skolan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha, dom e faktisgt int så bra :DD Fö dom ha itn flash osv, o ALLTING E BLOCKED DX

      Delete
  2. Oj va coolt me den dä festarin!!

    ReplyDelete
  3. Najs :) Semikateellinen tost festarist :P
    have fun :))

    ReplyDelete