Saturday, August 25, 2012

Shopping! :D

VAROTUS! Äiti ja iskä älkää lukeko!

Moii elikkäs tässä ois nyt nää ostos postaukset, tulee vähä myöhempää ku mitä lupasin koska en oo yksinkertasesti ehtiny, eilenki oli sen verran seko ilta!!

Heyy here is the  alot requested post about my shoppings here, I'm a bit late from what I promised, but I just simply haven't had time, sorry :)

Soo lets begin ;)

Täs yks kuva kaikesta yhessä kuvassa :D



Oon ostanut kolme kynsilakkaa, neon keltanen, neon pinkki, ja sellanen kimaltelevan punanen :) Syy miks toi punanen purkki on nii sotkunen on se ett olin ostanut yhen "normaali punasen" lakan kans, mut se poksahti ja sotki ton toisen :(


Toi avaimen perä on ihan eka "kunnon asia" minkä ostin ausseista, ja ostin sen ooppera talosta. Se oli kyl vähä turisti hintanen mutta must se oli nii kiva nii en voinut vastustaa :D


Colette on yks kaikist ihanimmista kaupoista täällä, sielt saa laukkuija, lompakoita ja kaikkee tollasta, ja ihan hyvään hintaankin :) Kans toi huulirasva on sielt.


Tää ihana pussukka on sellasest kaupasta ku Sportsgirl, mutta mä en oo viel keksinyt käyttöö sille. Penaali, taikka meikki pussi? Antakaa ideoita :D


Flipfloppeija kutsutaa täällä nimellä "thongs", ja eka en tienny nii sit ekoina päivinä mun hostperheellä mun hostmom kysy haluunko mennä ostaa "thongsit" ja eka luulin ett niiku pikkuhousut, ja olin vaa sillee "ummm okey xD?"



Kaks seuraavaa tavaraa on kans Colettest :))!


Btw aussi setelit on tosi mielenkiintosia, ne on muovisia!! Ja se on hyvä koska ne ei mee ruttuu :D Ja sit niissä on tollanen läpi näkyvä kohta, sitä isompi seteli isompi "reikä".


Biksuut c:



Mä sain lahjaksi mun hosteilta tän kypärän ku tulin tänne, ku en ollut voinut ottaa mun omaa mukaani.. :)


Rakastan tän tapasii korviksii jossei haluu mitää erikoista, niiku normi päiväks :). En haluu mitää mini "timantti" juttuij vaa tällasii isoij :D



Tossa ei nyt nää, mutta noiss aurinkolasis on sellaset leopardi jutut :D


Piti ostaa jotkut verkkarit, nii löysin tällaset kunnon mushi verkkarit :3
Ja sit toi paita on tollanen jännä :D Siihe kuuluu kans huppu mikä ei nois kuvis välttist näy.


Piti kans hankkii joku hyvä huivi mulle tänne :)


Sit tällanen siisti toppi miss on niiku olkapää tollee paljaana :D


Tää oli pakko hankkii ku oltii Hard rock cafes!


Oon iha rakstanut tähä simppelii toppii :D Ja kaikkien mielest se sopii mulle hyvin : )


Sit tällanen ihana Disney paita, ja NAHKATAKKII :D Mulla on aina kunnon badass olo ku mul on se pääl xD


Tää oli huppari mitä mä vaa tuijjotin kaupas, olin sillee, "en osta, en osta, en osta" mutkuu se on tollanen pehmoneeen :3 Ja mushi mushi!


Nää kengät mä en itseasiassa ole ausseista ostanut, vaan suomesta joku päivä ennen lähtöö. Mut pakko päästä näyttää niitä!!
Nää on maailman hienommait kengät ikinää :DD Oon nii rakstanut niihin. Ja saan koko iajan kuulla miten siistit ne on x)


Tää pipo ei ollu mikää halpa, mut ostin sen sielt laskettelu reissult. Tuskin kauheesti täällä käytän mutta kyl mä sit ku tuun takas suomee. c:


Kahet värikkäät farkut, joita oon halunnut jo kauaan :)
Ostin ekaks vaa noi persikan väriset mut sit ne sano ett 10 dollaril saan toiset!! :D Hahaa :D

Vähä meikkii, ku uskokaa tai älää en pakannut mitää meikkiä mukaaa, en ees ripsarii :D Kato ku mä melkee en ikinä käytä mitää. Oon liian laiska, eikä se jotenki sovi mulle. Mutta on se joskus kiva laittautua.


Siinä sit tais olla kaikki näyttämisen arvoiset tavarat :D
Hinnasto on täällä aika sama ku mitä suomessa nii siis ei mikää iha halpa maa! Mutta kyllä täältä edullisempiakin kauppoijakin löytyy. Ja jos ikin tuut ausseihi mee sellasee kauppa ky JayJay se on iha tooosi ihana, ja mulki vaik kui paljo tavraa sieltä :D Nii ja sori piti kaikki kuvat koittaa ite ottaa ku kukaa ei ehtiny auttaa mua :c
Nii siks nää on tällasii vammasii, sori :D
Mikäs oli teidän lemppari ostos :)?

And sorry I did not write about the stuff in english, but it was nothing important, me just telling something about them, haha :D Nothing actually important. c: If you really wanna know something tho, you can always ask.
So what was your favourite thing :)?

Sayonara~

p. s Ansku kaikki nää on tarpeellisia

14 comments:

  1. IIIH Du måst hämta en såndän vit väska ti mig <3 <3
    O dendä lompsan.. aaahh ^^
    Miss you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, don't worry, jaska hitta nååt super jees ti dig :D
      Miss you too <3

      Delete
  2. EI HITTO KÄVITKÖ JAYJAYS SISSÄ ?!? JES kerrankin jostaki mun kauppaehotuksista on hyötyä ! ihania vaatteita ! :D:D:D: NORA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo kävin...JA SE ON MAHTAVA KAUPPA!!!! Hahaha, kiitti NORA XD

      Delete
  3. Jesus, sä oot ostanu paljo! mutt tosi kivojj juttuj! ;) mist sä oot saannu rahaa kaikkii noihi ostoksiin? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noo on täs silti ollu jokinen aika ostaa nää kaikki :D Ja olin kesätöis ennen lähtöö nii sielt sai ihan kivasti :)

      Delete
  4. Ooh noi farkut on iki ihanat ja toi pipo ja monta muutaki asiaaa!!!! Mäki haluun ne :) näyttää ettt sull on tosi kiva siellä, oon kadeeeee! :) mutt nautinajast siellä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kiitos :DD Joo on tääl kivaa, ja koitan nauttii koha hetkest :)!

      Delete
  5. Ulalaaa noi värikkäät farkut on ihanat!!! :P monenkohan matkalaukun kanssa sä tuut sieltä sit takas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo no mua just pelottaa ett miten ihmeessä tuun sit kotii, ku nytki menny vast 6 viikko ja on jo näin paljon kamaa :DD:D Hahaa oivoivoi..

      Delete
  6. Moi! Tää blogi onkin ihan uus tuttavuus. Noista kengistä, oon ettiny just jotain tollasia täältä, mistä ostit ja paljon maksoi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne on Spirit storesta mut Puman valmistaijalt, ja tais olla joku 60e? :)

      Delete
  7. Oj vitsi du ha köpt kivoga saker!! :) O du e ganska söt på bildena!

    ReplyDelete