Sunday, March 11, 2012

The cinnamon challenge!

Moii en tiiä oottekste kuullut tästä ennen, mutta siis tää "The cinnamon challenge" on tällanen juttu missä yritetään syödä lusikallinen kanelia..:D:D Joo tiiän mitä mietitte että "no se hän on ihan helppoo.." NO EI TOD OO xD! Ja kattokaa nää videot ne on oikeesti tosi hauskoija :D :D.. jos ette jaksa kattoo niit kattokaa ees toi Onisionin ja sit toi joka on tuol ihaaan vikana ;).



Nii ja tietysti Onisionin on pakko vetää se ihan överiks XDDD <3


Ja sit oon vähään aikaan katellut näit, nii arvatkaa vaan oliko mun pakko itsekkin päästä kokeilemaan :''D. Not a good idea.xD Eli siis tässä video kun mä ja mun kaveri Sofia koittaa tätä. Sofia on toi joka on tossa ekana, ja mä sit tokana..:):) ENJOY !



Ei mulla sit muuta tällä kertaa :DDD
Sayonara bitches <3

2 comments: