Saturday, March 17, 2012

Maria Montazami

Heiiii :))

Eli tänään mä näin ton Maria Montazamin!! :D:D Hehee jeee :D
Ja jos joku ei tiiä kuka se on niin se on siis siit Ruotsin miljonääri äiti ohjelmasta :D Ja Maria on niist paras ja oikeesti ihana :)) Tussels ;DD


Tää tapahtuma oli Foorumissa 12-13 ja olin pahis ja lähin vähä aikasemmin koulust :D:D.
Ja olin kelannu ett se menis tosi nopsaa ja ettei ois kauheesti porukkaa.. Olin väärässä.


Siel oli oikeesti ihan sikan porukkaa ja kauhee jono, ONNEKS tulin aijois ! Ja se aika ku se oli siel oli
oikeesti liian lyhyt monet jäi ilman nimmarii ku sil oli kiire muualle.. Mä en onneks ;D Tai no en ottanu nimmarii vaa halin ja yhteiskuvan :)). Ja sit tapasin kaks vanhaa luokkalaista Karinin ja Michellin. Ne ei ois muute ehtiny ehk päästä sinne sen luo mutta ne sit tuli munkaa ku olin edempänä. Ja urrgghh siel oli sit joku ärsyttvä tyyppi joka alko valittaa "ei saa ohitella plaa plaa". Yritin sitten tälle neidille sanoa että kyllä sekin ehtii ja sillee mut ei se vaa jatko.. (bitch please!) No jäi ne sit kuiteski siihen :))


Ja joo ei mul muuta, mun kaveri Roosa nytten meillä ja huomen jonneki rocki tapahtuma hommaan mut siit sitten vrm myöhemmi :D:D
Sayonaara bitches! ;)

No comments:

Post a Comment