Wednesday, May 2, 2012

Klara vappen, bara vatten, hela natten!

Moiii :)


Cheek - Sokka irti
Justin bieber - Boyfriend
Adept - Shark! Shark! Shark!

Mites teillä kaikilla vappu meni? Mulla ainakin oli ihan onnistunut :D
Ensiksi olin Roosan synttäreillä ja siellä oli hauskaa :D Värjättii hiukset vappu väreillä, syötii hyvää ruokaa ja "laulettii" (huudettiin) karaokea :D.


Tän jälkee mä lähinkin sitten kohti kaivaria, en kuitenkaa osaa mennä sinne ja kaverit ei osannut selittää miten nii nappasin Mirandan mukaan taas jälleen näyttämään mulle tietä :'D.
Ja saipahan siin samal matka seuraa :)


Pienen seikkailun jälkee oltiinki sitten siellä ja siellä tapasinki loput poppoosta :D Ja koko illan aikana tuli nähtyy vaik ketä, miranda vaihto jossain vaihees porukkaa ja lähti Danielan mukaa.
Siin illan aikana must tais tulla vähä kanaemo ja juoskin ihmisten perässä yrittäen pitää porukkaa kasassa ja kattoos ettei kukaa tipu minnekkää. Mut iha kivaa mul silti oli :P.
Vaikka meinas siin pari kertaa hermot vähä palaa.
Illemmalla sitten paaaljon myöhemmin käytii mäkissä ku mul oli NIIIN kauhee nälkä. Ja sitten lopulta meille tuli kans jtn posseet yöks. Trine, Emppu, Pate (ei mun veli) ja Topias :)


Aamulla ihmiset oli vähä hiljasii :DDD Mut paistettii kyl oikee munakasta ja puuroo ja kaikkee :).
Ja jossain vaihees niil tuli sit kiire bussille.

Tän jälkee oli vuorossa joka vuotinen vappu brunsshi perhe tuttuijen kanssa. Ja nam nam hyvää ruokaa kyllä oli :).

Sit tänää illemmalla menin takas stadii ja tapasin Topsun ja Ezion. Hengattii sit vaa jossain random paikoissa ja chillattii. Mut iha jees :)


Ei mul sit muuta huomen takas kouluu..mut onneks kesäloma häämöttää jo! :)
Vaikka mun loma on aika mitätön...

Sayonara~

No comments:

Post a Comment