Tuesday, May 29, 2012

Paartyy for everybodyyy!

Moiii :)
Sori en oo nyt postaillu ku aika kiireistä ollu.. Mutta joo :) Vaihtari puolelta ei kuulu kyllä mitään vieläkää.. Viime viikko oli aika chill ja oli kyllä aivan tosi ihana sää :D! Ja oon sit ottanu kesä vaatteet käyttöön :) Ja sit keskiviikkona oltii kans sit ulkona ottamassa vähä kuvia Kristan ja Lauran kanssa :D


Torstaina olin Roxyn kaa leffassa ja katottii sellanen leffa missä englantilaiset vanhukset lähtivät intiaan...:D Ja siis tää kuullosta varmaa aika tylsältä ja oudolta mut se oli just hyvä! Sellanen hyvän mielen elokuva ja sit tuli kans samal kauhee matka kuume Intiaan.. Sit käytii kans kiinalaisessa ja sähellettii aika paljon. Ku piti ostaa liput ei tiedetty sen leffan nimee nii me va koitettii selittää mist se kertoo ja se myyjä vaa naureskeli meille :DD.

Perjantaina oli majfest, ja siis tällaset juhlat koulun kesken, keskellä ei yhtään mitää jollain isolla taka pihalla..:D Oli siel sit katto suoja ja iha lavakin, ja esiintyijiä :D! Ja tosi hauskaa oli mutta valitettavasti mun piti jo lähtee joskus 10aikaan ku sit olikin lähtö messilää keskellä yötä! (Iskän kone tuli sen verran myöhään) Mutta tässä pari ei niin hyvän laatuista kuvaa majfesteniltä.


Niin ja messilää tulikin sitten Sofia mukaan ja mun broidi ja sen 7 kaverii! Mut ne sit onneks majottu meidän toiseen mökkii nii ei tarvinnu saman katon alla olla :D. Lauantaina käytii shoppailee lahdessa, sit rannalla, tilattii kotiin ruokaa ja sit katottii tietty euroviisut :)!


 Ja oikeesti tän vuoden taso kyllä yllätti! Ja kyl se voittajakin iha jees mut kyl mä tykkäsin parist muust enemmän. Niiku venäjän mummelit :D Ja sit tietty JEDWARD <3 Ja niillä kans iha sika hauskoj Youtube videoit :) Jajaja Liettua omg se oli niin söpö se laulaija mä ja Sofia molemmat tyylii vaa kiljuttii xD Ja Ukraina ja Romania oli must kans hyvä. Ett tuli sit noit kaikkii äänestettyy...:D Ja iskä sen lisäks äänesti viel Italiaa ja ruotsii..heh..





 Sunnutaina oltiin sitten Lahdessa kattomassa The avengers, iha sika hyvä leffa :D! Ja oikee hävetti ku en ollu viel nähny sitä nii nyt vihdoinki näin, suosittelen :)! Ja iron man on kyllä mun suosikki niist..:D



Tänään oon sitten lukenu kokeesee..jee... Ja sit huomenna on vuorossa vika ridaus tunti :(!

Mut sayonara~

No comments:

Post a Comment