Saturday, April 28, 2012

Smile! it confuses ppl c;

Heiii kaikki urpot!


Alex Mica~Dalinda

Eli siis kuulumisii, no maanantaina ei tapahtunu mitää sen kummoisempaa.
Tiistaina meillä oli koulussa "haku kokeet". Eli siis meidän koulussa on siis kolme eri linjaa, musiikki, kuvataide ja humanekologi (ite oon tos vikas). Ja jokaiseen linjaan on oma "koe".
Meil oli kaikil sit vuorot millo vahdittii ku ne teki niit kokeit. Valvoin siis niit jotka hakee mun linjalle. Ja se oli vaa nii kivaa kattoo ku ne kaikki stressas nii paljo ja oli sellaset kunnon tuskalliset ilmeet. >:'D.
Ja voin nii hyvin muistaa sen ku ite hain.
Nii ja niit hakijoit oli sika paljon tänä vuon :O Meidän linjalle oli jtn 50 ku laskin, omg!


Sit sinä päivänä en menny ridaa ku jalas joku vamma ja sit piti tehä kouluhommaa.. Mut siin kävi kans sillee ett poikettii kiinalaisessa Lauran kanssa.. PAITSI tällä kertaa käytii itikses eikä siin meidän lähel, kelattii ett vaihtelu virkistäis.

Keskiviikkona oli taas tylsä päivä :P

Torstaina meillä oli koulun jälkee "Manifestation" eli tällanen ilta tapahtuma täynnä ohjelmaa. Joka oli siis niiku vastaan tätä ett ku näit ruotsin kielisiä kouluija haluttais yhdistää. Ku meille se ois tosi huono kans kosk toi meidän rakennus on niiku tehty kuvis ja musiikki linjaa varten vähä niiku.. Ja ihmiset siel on erillaisii ku muis kouluis ja siel on nyt niiiin hyvä ilmapiiri nii se ois iha kauheet rikkoo se ku tehtäs sellaset jätti koulut =/. Nii täällä sit oli jtn teatterii, musiikki esityksii, videoit sun muit :) Siitä oli kans jonkin verran juttuu sit telkkaris, radios ja lehdis :D. Ja olin tänne sit raahannu mukaani Trinen ja Topsun ku sai kato ottaa ulkopuolisia mukaan.


Tänään on tapahtunu vaikka mitä! Eka myöhästyin koulust.. jeeh.. Ja päivä alko muutenki huonosti, mulla oli vatsa kipee sit myöhästyin bussist, sen jälkee metrost... - . -
Mut koulun jälkee mun oli sit tarkotus löytää ressun lukiooo, ja olin jo kauhuissani ku kelasin ett en ikin löydä sinne. Yks kaveriki sano mulle ett "sä tuut kuolee, tai vähintää eksyy", kannustavaa XD.
Kato oon sellanen ihminen joka aina eksyy minne sitten meneekin. Vähä jo kammottaa se ajatus ku ausseissa ois tarkotus löytäää jonnekki paikkoihin...hehhe..

Nii mut sit mun kaveri Miranada tuli ja saatto mut sinne. Olin kans liian aikasin nii se jäi mun kaa venaas, ja tutkittii samal sitä kouluu vähä läpi. Se on ISO! Mutjoo koht mun kaveri Roman tuliki sit jonka mun olikin tarkotus nähä ja Miranda lähti sit. Ja sit me lähettii ettiii niit hemmetin KELTASIA SUKKIA! Ja eihän niitä sit löydy mistää vaik foorumi ja kamppi koluttii läpi.. Nii kyllästyttii sit ja lähettii pizzalle :P.

Planking fail XD

Sit mulle soitti Krista ja lähin sen ja Lauran kaa itiksee ostaa Roosalle lahjaa. Itellenikin tarttu sielt yks "mekko" kans mukaan. JA LÖYSIN ITIKSEST NE KELTASET SUKAT :D


Ja sit soitti Jana ja lähin sen ja Topsun kaa takas stadii :D Ja mentii tuomion kirkolle ja otettii paaaljoon kuviaa :D hehehee :)) Kivaa oli :)) Lopussa käytii vaa Kaisaniemen mäkkii hengaa ja itekkin join vaa yhen limun ja sillee :).


Nyt sit ois tarkotus koht alkaa nukkuu ja huomen nokka kohti PAJULAHTEA sts valmennus leiriin :)) (Minne siis tarvitsin niitä keltasia sukkia) Että siel nähää sit kaikki muut sts:läiset :)!

Sayonara ;)!

No comments:

Post a Comment