Wednesday, April 11, 2012

Switserland and Italia part 1

Heippa kaikki!
(Varoitus pitkä postaus ja PAALJON kuvia)

Elikkäs olin pääsiäsenä Svetisissä ja sit kans Italias :) Ja oli kyllä hyvä reissu!
Lento lähti Torstai aamuna aikasin ja en ees viittiny nukkuu sinä yönä ku "herätys" oli viidelt ja lähtö 6. Lento lähti joskus puol kasi. Koko matka meni nukkuen ja kohta sitä oltiinkin jo SVEITSISSÄ =D!
Mentii iskän työ paikalle ku sillä oli se pv viel töit ja mä ja mun broidi datailtiin sen aikaa. Sit käytii syömässä lounasta Thaimaalaisessa :). Paitsi Pate (mun veli) ei oikee tykänny xD. Sitten oli shoppailun aika ja ostin kaks iiihanaa mekkoo! :))
Töitten jälkee käveltii iskän asunnolle ja vuokrattii leffa samal. Mut ennen ku katottii se käytii yhes Italialiasessa ravintolassa syömässä joka oli siinä aika lähellä. Ja se oli just läppä ku iskä kai käy ravintoissa ihan sikana nii nääki ravintolan pitäijät tunsi sen ja tuli kunnolla moikkaamaa. Ja sit saatii ekaks ilmatteeks sellanen "kanta asiakas alku pala leipä homma" :D. Sit ruoka siel oli iha toosi hyvää ja saati kaiken kurkkuraksi jälkkärit sit viel ilmatteeks :D!
Sit mentii "kotii", katottii leffa Footloose joka oli muuten hyvä, jaa sit webbasin parin kaverin kaa ja sit nukuttii :P ( nii ja siis isä asuu Zugissa joka on Zurichin lähel)

Päivän kuvat..


Perjantaina me lähettii aijaa Italiaan päin ja sen matkan piti kestää noin 2,5h mut se veny noin 5 tuntii.. Ku oikeesti iha KAUHEEEET ruuhkat ja GAH! Sit siel oli sellanen piitkä tunneli jonka läpi piti aijaa (20km), nii siihen me niiku jonotettii melkee kaks tuntii ku se oli vaa yks kaistanen. Pysähdyttii kaiken tän jälkee mäkissä sveitsin puolel viel, ja sit aijettii Italiaan :)
Ja jokunen tunti siin vierähti ja oltii perillä :) Ja sellasee kaupungii ku Stresa. Ja se oli sellanen kivan pikkunen. Sit shoppailtiin ja ostin yhet lengät :).
Siellä me siis yövyttii hotellissa. Mut nii me oltii illalla sellases ravintolassa ja sit siel alko sellanen vanha Italiailainen mies höpöttää meille :D Tai no enimmäkseen mun iskälle, ja se oli aika hauska ku ei mun isä kauhee hyvin Italiaa osaa mut koitti se silti siin jotain höpötellä..x'3 En kauheesti saanu selvää mut ne puhu mm. Mafiasta, Eu politiikasta, siitä ett mä näytän joltain ranskalaiselt näyttelijält ja paaljon muuta..:D
Ja sit se mies kans opetti mua,  miten syödää spagettia oikein lusikalla ja haarukalla :D


Launtaina me lähettii sellaselle vene ajelulle joka vei meidät kahelle saarelle. Eka sellaselle pienelle ja söpölle, ja sit vähä isommalle. Siel isommassa käytii syömässä ja sit siel oli sellanen iha huikee linna ja puutarha! Oikkeesti wooow, hienoin mitä oon ikin nähny. Jaa tietysti silloin piti akku loppuu kamerasta mut onneks iskän iPhone pelasti nii sil sai sit jtn kuvia..:)

Pakollinen teini peili kuva xD

 Tässä tuli nyt jo niin paljon tekstiä nii mä jaan tän reissun kahteen postaukseen :) Eli siis vrm jo huomenna luvassa part 2 :D!

Sayonara ;)

4 comments:

  1. oh, tulin tsekkaa sun bolgin ja heti ekaks pisti silmää suuri rakkauteni simon baker <3<3
    Sul on kiva blogi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha joo sama tääl :D ja se kun tulee ausseist nii siin hyvä teko syy pistää se tohon ;) Ja kiitti :)

      Delete