Friday, June 1, 2012

Oh darling i need you

Moii :D

Nyt on sitten viimeinen "tavallinen koulu päivä" ohi täällä suomessa, ja seuraavan kertaan on 1,5 vuotta ;) Ja mulla oli kans viimenen koe tänää. JEESH! Ja huomenna mennää koulun kaa suomenlinnaa ja sit lauantaina on kevätjuhla. Ja sit on parit ylppärit ja illalla sitten viettelee noit päättäreit ;) Ja sit mulla alkaakin työt, ett se siitä kesälomasta.. Mut sit tiistaina ois kyl sit pitbullin keikka tiedos :)


Eilen tuli viisumi hakemus paperit, ja huhhuh! Siis on kyllä niin paljon täytettävää..kuolen ;( Ja siin on kans jtn ihan kummia kysymyksiä :'D. Ett niis kyl nyt jonkin aikaa menee täytellessä..
Ja sit äiti kyseli sielt tänää ja sain tietää lento aijat!!
Eli siis virallinen lähtö ois nyt 6.7, kl 17.55 ja Lontooseen 19.00, sielt sitten jatketaan 21.15 Ja ton enempää en sit viel tiiä :D Mut siin pitäis kait olla joku välilasku jossain vaihees ku se matka on sen verran pitkä ett kone joudutaan tankata. Hihi jejee!


Mulle ois taas tällanen haaste jonka tällä kertaa anto Lina-Lotta ja hän on siis lähdössä Canadaan vuodeks ett kantsii käydä tsekkaan ;) Mut koitan tehän täst aika lyhyen :D

1. Mikä sai valitsemaan kohdemaan? 
No must oon tähän kysymkseen vastannu jo ihan tarpeeksi monta kertaa..::D

2. Onko sinulla ennakkoluuloja kohdemaastasi, ja minkälaisia?
Hmm, no emt onks mul mitää sellasii ennakkoluuloija ihan :D Ett koitan nyt lähtee nii avoimin mielin ku mahdollista :).

3. Ootko jo miettinyt, mitä pakkaat?
No haluaisin mun koko vaatekaapin mukaan :((! Mut siis jtn oon mä miettinyt mut emmä yhtää viel tiiä, en ainakaa talvi vaatteit se on varma :D!

4. Miten paljon oot aatellu pitää yhteyttä Suomen porukoihin?
No mulle sanottii ett oman perheen kans ois sopivaa puhuu/skypettää sillee 2kertaa yhen kuukauden aikana. Kavereist en viel tiiä :D 

5. Onko jotain, mitä sun on pakko saada tehdä, kun oot vaihdossa?
No haluun koittaa surffaamist! :D Jajaja haluun nähä kenguruita ja vompatteija ja edes kerran koalan! 


6. Onko kertaakaan kaduttanut, että lähdet vaihtoon?
No siis on mul tullu joskus vähä sellanen haikee fiilis, mut emmä sitä kyl katunut oo!

7. Miten on järjestö toiminut?
Hyvin on toiminut :)! Ainoo vaa ois kiva saada tietää perhe jo mutt se ei kyl oo järjestyksen vika.

8. Asteikolla 1-10, kuinka paljon odotat vaihtovuotta juuri nyt?
hmm 7,5 :D?

9. Ootko miettiny paljon vaihtovuoden jälkeistä elämää, ja millaista se tulee olemaan? 
En oo. Kattoo nyt jos selviin tost yhest vuodest eka xD. 

Soriii ei ollu nyt omii kuvii, koittakaa selvitä näillä...:)

Sayonara~



No comments:

Post a Comment