Wednesday, June 27, 2012

Juhannus

Moii !
(Pitkä postaus ja PALJON kuvia)
Keskiiviikkona näin mun kaveria Sagaa jota en oo nähny ihan sika pitkään aikaan! Käytii pizzalla ja oli kiva vaihdella vähä kuulumisia =)



Eli torstaina kävin ostaas sitä hiusväriä ja olin topsun kaa ja sit olin jo kotona ja mietin ett tänään en enää jaksa tehä yhtään mitään! Noh sitten Topsu soittaa ja sano ett niitten luona on jonkin verran porukkaa jtn lähenkin sitten sinne. Ja siellä oli ihan kivaa. Jossain vaihees nii ihmiset lähti sieltä ja sinne jäi mä, topsu ja fiona ketä tapasin ekaa kertaa mtu hyvin tultiin kyllä juttuun :)! Meil oli kolmistaa vaik kui kivaa ajettiin kans joksus 2 yöllä mäkkii ja sillee :DD Sit koitettiin kattoo leffa mut kukaa ei jaksanu ja oltii iha väsyneit ku koitettii alkaa nukkuu ketään ei kuitenkaa väsyttänyt joten mentii chatroulettee XD! Ja sillee mä pakotin itteni nukahtaa joskus puol 6 aamul, muut oli kuulema nukkunu vaa yhden tunnin...







Perjantaina mentii Topsun kaa meille ja Trine tuli meille ja värjättiin ne mun hiukset mistä jo kerroinki viime postauksessa. Kohta Trine lähti ja Roxy tuli meille ja me lähettii Roxyn kanssa kahestaa Henrin luokse viettää     
juhannusta, grillattii, saunottii, tanssittii ja juteltii ja muuten vaa oleilua hyvässä seurassa :)!





















Sit puol yhen aikaa mun iskä tuli hakee ja lähettii messilää! Kans mun äiti poli tanskasta oli mukana :)
Ja vietettii oikee kiva viikonloppu käytii rannalla (KYLMÄ), katottii aik paljo leffoija, ravintolassa, käytii kans ihan elokuvissa, sit chillailtii ja vaa juteltii ja sekoiltiin mut mul oli ainaki tosi kivaa :D













Mulla saatta tulla myöhemmin sellanen video siel mut laitan sen sit vrm myöhemmin :)

Moimoi :)

No comments:

Post a Comment