Sunday, June 17, 2012

Sommar tider, hej hej!

Heippa kaikille :)

Keskiviikkoona olin Lindan kanssa kampissa syömässä ja vähän vaihtelemassa kuulumisia.
Torstaina olin Kristan, Lauran ja Roosan kanssa leffassa katsomassa toi The dark shadows. Se oli ihan okeij mut mulle ehk vähän pettymys. Ku siin on Tim Burton ohjaaijana ja ylläri pylläri Johnny Depp, mut siis ku niitten leffat on yleensä ihan sika hyvii ja mun odotukset tais ollakki sitten vähä turhankin korkealla. Ihan katsomisen arvoinen on ja se on tosi hauska mut jotain mä siinä juonessa jäin sit kuiteski kaipaamaan.


Perjantaina mentiin Linda, Trine, Okke, Emil, Emppu, Jana ja mä janan suku mökille niiku :D Se oli hertsikas ja voi hitsit ei ois uskonu!! Tuntu ihan ku ois ollu jossain maalla. Me ei kuitenkaa nukuttu siin isossa talossa vaa asuntovaunussa.....:DD Olihan se siel sit vähä ahdasta juu.. Mut siis me pelattii futist nii jenkki ku ihan normi, saunottii, grillattii, pelattii ihan sikan korttii ja vaa chillailtiin :) Et siel kyl sit tuli sitä mun kaipaamaani kesä fiilistä.

























American football...xD



Sit seuraavana päivänä ku herättii nii kaikki muut feidas ja mä, Trine ja Okke jätettii siivoo sinne :((! Se oli ihan kauheeta...meil kesti vaik kui mont tuntii!! Ku kaikki patjat oli siel sun täällä ja sohvat purettu ja jtn sänkyij tehty niist jne. okeij osa aika meni kyl kans riehumisee :DDD Mut joo päästi lähtee vast joskus 5 illal D:.






Sit ku olin menossa kotiin nii tärmäsin Roxyyn ja siin kävi sit sillee ett menin sen luokse vähäksi aikaa :D Sit ku olin sielt menos kotii nii Topsu pakotti mut mukaan Sofialle Landboohon, jtn lopulta olin koton vast joksu spuol 12 :D

 Mutjoo moimoi vaa kaikille c:

No comments:

Post a Comment